Tietoa meistä

Lahden Padelseura on kaikkien padelharrastajien reitti viralliseen Padelliiton kilpailutoimintaan. Kotiareenamme on Lahti Padel Areena.

Toimimme matalan kynnyksen seurana ilman pakollista seuratoimintaa. Jäsenyydestä on vain etuja!

Seurapaita

Seurapaidaksi olemme valinneet hyvälaatuisen tuntuisen Craftin mustan pelipaidan. Paitaan tulee seuran logo eteen ja siihen voidaan painaa pelaajan nimi selkään (suositellaan).

Paidan voi sovittaa Areenalla. Mallikoot (pari kokoa naisten mallista ja kolme miesten mallista) ovat vaaterekissä. Sovituspaidoista on joka toinen koko, joten jos yksi on iso ja toinen pieni, oikea koko on siinä välissä :)

Paidan tilauslomake on alla. Paidat myydään omakustannushintaan. Ensimmäinen satsi paitoja tilataan 31.8.2023 eli tee tilaus siihen mennessä.

Ensitilauksessa paidan hinta on 37 euroa/paita. Paita maksetaan noudettaessa MobilePayllä tai tilisiirtona Lahti Padel Areena Oy:lle.

Paidat ovat noudettavissa Areenasta n. pari viikkoa tilauksesta.

Seurapaidan tilauslomake

Tilaan